4. desember 2012

Nøkkelen til rekkevidde er aktivitet

Det går unna på twitter etter at jeg startet Musikkopplevelsen.no og @Musikkopplevls1.

I dag, 4. desember klokka 20:48 kunne jeg tvitre følgende tvitt:
«Gratulerer som min følger nummer #1800 — da følges vi, tvittast det som tvittast skal :-D»
1700 følgere
Slett ikke lenge siden forrige gang, det var 24. november:
« Hei på deg. Nå følger jeg også deg. Du ble forresten min følger nummer 1700»
1600 følgere
Den gangen hadde det faktisk tatt færre dager å hanke inn hundre til.
« til min følger nummer 1600, , og til de som RTet min twitt om rundt tall, og »
1500 følgere
Halvannet tusen klokket inn 1. november.
«Gratulerer som min følger nummer 1500, og takker for listing som «skrivende», kan kanskje inspirere til å kvittere på lengre form»
Bare ved å tvitre og være meg selv. Og jonarnesen.no. Og Musikkopplevelsen.no.

1 kommentar: